1973

H Γκαλερί Ζουμπουλάκη επιχειρεί κάτι πρωτοποριακό για τα δεδομένα των γκαλερί εκείνης της εποχής. Επεκτείνει τις δραστηριότητες της σε έναν καινούργιο χώρο 450 τμ, στο πιο νευραλγικό σημείο της Αθήνας, στην πλατεία Κολωνακίου 20. Εκεί οι καλλιτέχνες έχουν πια για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα στη διάθεσή τους έναν τεράστιο ενιαίο χώρο με σύγχρονες προδιαγραφές για να αναδείξουν τη δουλειά τους σε ευρύτερη κλίμακα και να παρουσιάσουν έργα μεγάλων διαστάσεων.

Ο γλύπτης Τάκης, γνωστός ήδη στο εξωτερικό, εγκαινιάζει τον καινούργιο χώρο της γκαλερί με μια εκπληκτική παρουσίαση της πιο σημαντικής του δουλειάς. Ακολουθεί η Chryssa, που για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάζει μια σειρά από τα τεράστια γνωστά σε όλο τον κόσμο γλυπτά της.

Μια νέα εποχή αρχίζει για τα πολιτιστικά δρώμενα της Αθήνας και η Γκαλερί Ζουμπουλάκη δίνει πια το στίγμα μιας άλλης εποχής. Ο Ιόλας φέρνει ονόματα σημαντικών ξένων καλλιτεχνών. Παράλληλα η Γκαλερί Ζουμπουλάκη συνεργάζεται με τη γνωστή γκαλερί Denise Rene στο Παρίσι, με τη γκαλερί Beyeler στην Βασιλεία με έκθεση Picasso και τη γκαλερί Gimpel στο Λονδίνο. Θεαματικές εκθέσεις όπως “το Νεορεαλιστικό Κίνημα”, που οργάνωσε ο τεχνοκριτικός Pierre Restany, η έκθεση “Mirrors of the Mind”, που επιμελήθηκε και προλόγισε ο φίλος της γκαλερί, Νικόλας Κάλλας, και πολλές ακόμα ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις λαμβάνουν χώρα στη γκαλερί. Νέοι φιλότεχνοι και συλλέκτες ολοένα πολλαπλασιάζονται. Η σύγχρονη τέχνη μπαίνει δυναμικά στα σπίτια και στη ζωή των Αθηναίων, γεγονός που συγχρόνως επηρεάζει και τη διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων που αρχίζει να ακολουθεί τα ξένα πρότυπα και τα νέα ρεύματα.