• 1912

    O Θεόδωρος Α. Zουμπουλάκης ανοίγει στην Αθήνα, το γνωστό στους συλλεκτικούς κύκλους της εποχής, παλαιοπωλείο με σπάνια έργα τέχνης και αρχαιότητες.
  • 1966

    1960
    Συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση, η οικογένεια Ζουμπουλάκη επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην οδό Κριεζώτου 3. Εκεί, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο εκθέτουν για πρώτη φορά γνωστοί καλλιτέχνες της γενιάς του '30 (Τσαρούχης, Χατζηκυριάκος-Γκίκας, Νικολάου, Μόραλης, Τέτσης και άλλοι σημαντικοί καλλιτέχνες και γλύπτες).

    1966

    O Τάσος με την Πέγκυ Ζουμπουλάκη ανοίγουν στον ίδιο δρόμο (Κριεζώτου 7) την πρώτη τους γκαλερί σύγχρονης τέχνης, όπου συμπεριλαμβάνονται καλλιτέχνες της γενιάς του ’60 που την εποχή εκείνη ζούσαν με υποτροφίες στο εξωτερικό. Ανάμεσα τους είναι ο Φασιανός, ο Τσόκλης, ο Pavlos, ο Ακριθάκης, ο Κεσσανλής, κ.ά. Συγχρόνως αρχίζει η συνεργασία της γκαλερί με τον Αλέξανδρο Ιόλα. Ονόματα όπως De Chirico, Μatta, Lallannes, Rauschenberg, Man Ray εκθέτουν για πρώτη φορά σε ελληνική γκαλερί.
  • 1973

    H Γκαλερί Ζουμπουλάκη επιχειρεί κάτι πρωτοποριακό για τα δεδομένα των γκαλερί εκείνης της εποχής. Επεκτείνει τις δραστηριότητες της σε έναν καινούργιο χώρο 450 τμ, στο πιο νευραλγικό σημείο της Αθήνας, στην πλατεία Κολωνακίου 20. Εκεί οι καλλιτέχνες έχουν πια για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα στη διάθεσή τους έναν τεράστιο ενιαίο χώρο με σύγχρονες προδιαγραφές για να αναδείξουν τη δουλειά τους σε ευρύτερη κλίμακα και να παρουσιάσουν έργα μεγάλων διαστάσεων.

    Ο γλύπτης Τάκης, γνωστός ήδη στο εξωτερικό, εγκαινιάζει τον καινούργιο χώρο της γκαλερί με μια εκπληκτική παρουσίαση της πιο σημαντικής του δουλειάς. Ακολουθεί η Chryssa, που για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάζει μια σειρά από τα τεράστια γνωστά σε όλο τον κόσμο γλυπτά της.

    Μια νέα εποχή αρχίζει για τα πολιτιστικά δρώμενα της Αθήνας και η Γκαλερί Ζουμπουλάκη δίνει πια το στίγμα μιας άλλης εποχής. Ο Ιόλας φέρνει ονόματα σημαντικών ξένων καλλιτεχνών. Παράλληλα η Γκαλερί Ζουμπουλάκη συνεργάζεται με τη γνωστή γκαλερί Denise Rene στο Παρίσι, με τη γκαλερί Beyeler στην Βασιλεία με έκθεση Picasso και τη γκαλερί Gimpel στο Λονδίνο. Θεαματικές εκθέσεις όπως “το Νεορεαλιστικό Κίνημα”, που οργάνωσε ο τεχνοκριτικός Pierre Restany, η έκθεση “Mirrors of the Mind”, που επιμελήθηκε και προλόγισε ο φίλος της γκαλερί, Νικόλας Κάλλας, και πολλές ακόμα ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις λαμβάνουν χώρα στη γκαλερί. Νέοι φιλότεχνοι και συλλέκτες ολοένα πολλαπλασιάζονται. Η σύγχρονη τέχνη μπαίνει δυναμικά στα σπίτια και στη ζωή των Αθηναίων, γεγονός που συγχρόνως επηρεάζει και τη διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων που αρχίζει να ακολουθεί τα ξένα πρότυπα και τα νέα ρεύματα.
  • 1995

    Η Γκαλερί Ζουμπουλάκη αποκτά έναν ακόμα εκθεσιακό χώρο στην πολιτιστικά ανερχόμενη περιοχή της Αθήνας, την Πειραιώς. Ένα παλιό εργοστάσιο διαμορφώνεται από τον αρχιτέκτονα Θοδωρή Ζουμπουλάκη σε χώρο πολλαπλών πολιτιστικών εκδηλώσεων. Εκθέσεις γλυπτικής, φωτογραφίας, συναυλίες, θέατρο, happenings. Οργανώνονται, επίσης, εκθέσεις που έχουν στόχο τη συνύπαρξη του σύγχρονου με το παλιό με επιλεγμένα έργα, έπιπλα και αντικείμενα που αντέχουν στον χρόνο, κάτι που βρήκε γρήγορα ανταπόκριση στο ελληνικό κοινό.
  • 2000

    Η Δάφνη Ζουμπουλάκη αναλαμβάνει τη διεύθυνση της Γκαλερί της Πλατείας Κολωνακίου. Καλλιτέχνες της γενιάς του ‘80 και ‘90 πλαισιώνουν τους μόνιμους συνεργάτες, ενώ παράλληλα από το 2007 με το σχήμα «ΖΟΝΕ D» διοργανώνει εκθέσεις εκτός χώρου της γκαλερί, με στόχο την παρουσίαση νέων τάσεων της διεθνούς σύγχρονης τέχνης.
  • 2007

    «Αrt-Design-Antiques» άλλος ένας καινούργιος ιδιόκτητος χώρος στην οδό Κριεζώτου 6. Με στόχο τη συνύπαρξη της σύγχρονης τέχνης με το χτες και το αύριο, η Γκαλερί Ζουμπουλάκη επιχειρεί έναν αυθεντικό τρόπο αισθητικής εσωτερικών χώρων. Τίποτα δεν έχει σχέση με τη βιομηχανοποιημένη πολυτέλεια, τη σοβαροφάνεια ή τη βαρετή καταπίεση της αστικής νοοτροπίας. Μια πρόταση για έναν πιο καλλιτεχνικό, πιο ανεπιτήδευτο, πιο ελεύθερο τρόπο ζωής με φαντασία, ποιότητα, διαχρονικότητα και … humor! Η γκαλερί αρχίζει συνεργασία με οίκους του εξωτερικού, την Established & Sons, την Astier De Villatte, την Magis κ.λπ. Το πρωτοποριακό τραπέζι /γλυπτό Aqua Table της Zaha Hadid, καθώς και το γραφείο Baobab του Philippe Starck εντάσσονται και αρμονικά και διαχρονικά στον χώρο.
    Την Αρχιτεκτονική μελέτη όλων των χώρων των Γκαλερί επιμελείται το αρχιτεκτονικό γραφείο www.zoumboulakisarchitects.gr
  • 2014

  • 2016

Next Previous